Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/23/V00025910
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00025910
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 09. 2023 13:02
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
27. 09. 2023 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (VZMR) k zabezpečení nákupu osobních ochranných pracovních prostředků – oděv, prádlo , obuv a pracovní rukavice pro Vojenský veterinární ústav Hlučín – množství a popis – viz. přílohy č. 1, 2, 3, 4 . Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným účastníkem. Dodavatel zajistí dodávku požadovaného materiálu na základě písemné kupní smlouvy nejpozději do 8.12.2023 včetně fakturace. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh KS, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Dále požadujeme prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Dále předložit seznam významných zakázek v AČR, popř. ve zdravotnictví za poslední 3 roky – reference. Požadujeme, aby oděvy byly šité na míru na základě Vašeho osobního měření velikostí a velikosti bot odzkoušeny u zaměstnanců v místě sídla zadavatele. V případě nesplnění uvedených podmínek bude s vítězem soutěže řešeno odstoupení od kupní smlouvy. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující - výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmějí být starší 3 měsíců od data vyhlášení VZMR. Další požadavky na dodavatele: 1. Dodavatel musí mít zkušenosti s výrobou a dodávkami požadovaného materiálu a garantuje vysokou kvalitu zboží. 2. Dále požadujeme uvedení referencí o prováděných dodávkách obdobného plnění. 3. Požadujeme zdarma možnost výměny nevhodného velikostního sortimentu na náklady dodavatele. 4. Doba pro příjem nabídek cestou ET NEN končí dne 27.9.2023 ve 12:00 hod. Doba a místo plnění: Do 8.12.2023 (podle požadavků zadavatele) včetně fakturace. Převzetí zboží bude provedeno v sídle zadavatele – kupujícího a to p. rtm. Bc. Rostislavem Ryškou.
Code from the NIPEZ code list
18300000-2
Name from the NIPEZ code list
Prádlo a oděvní součásti
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
18300000-2
Name from the CPV code list
Prádlo a oděvní součásti
SUBJECT-MATTER NAME
Prádlo a oděvní součásti
Text field for describing the place of performance
Opavská 29, 748 01 Hlučín
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 11:05 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
11. 12. 2023 08:03 | Uveřejnění účastníků | |||
11. 12. 2023 08:03 | Uveřejnění výsledku | |||
09. 10. 2023 14:01 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
03. 10. 2023 12:56 | Uveřejnění oznámení o vyloučení dodavatele | |||
18. 09. 2023 13:02 | Uveřejnění zadávacích podmínek |